Ամփոփում ենք ուսումնական 3-րդ շրջանը (փետրվար-մայիս)

Ուսումնական երրորդ շրջանի ընթացքում  մենք ուսումնասիրել ենք Հովհաննես Թումանյանի կեսագրությունը նրա դուստր Նվարդի  հուշերը հոր մասին ։ Կարդացինք «Անբախտ վաճառականը» և «Արծիվն ու  կաղնին» «Հսկա» «Արև և լուսին » բալլադները, «Երկու սև ամպ» «Արագիլ» «Էյ կանաչ ախպեր»  «Համերգ»  «Իմ երգը» Արտասանեցինք Թումանյան Դիտել գրառումը։ Ուսումնասիրեցինք Տերյան, «Կարծես թե ես դարձել եմ ես տուն»բանաստեղծությունը։ Դիտել գրառումը Աղայանի  պատմվածքներից  ծանոթացանք «Վաճառականի խիղճը» «Հնարագետ ջուլհակը»։ Չարենցից սովորեցինք «Ես իմ անուշ Հայաստանի»

«Գիտեք որ գարուն է արդեն» բանաստեղծությունները։

Մասնակցել եմ Բառարանընթերցման ֆլեշմոբին  Դիտել գրառումը

Այս շրջանում ճամփորդություններին չեմ մասնակցել  քանի որ վատառողջ էի։

Մասնակցել եմ  «ՈՒսումնական գարուն» նախագծին։ Դիտել գրառումը

Ունեմ ստեղծագործական աշխատանքներ։

Դիտել գրառումը , Դիտել գրառումը ,  Դիտել գրառումը , Դիտել գրառումը , Դիտել գրառումը

Մասնակցել եմ բոլոր ֆլեշմոբերին։

Մասնակցել եմ «Գնում եմ Մայր դպրոց» նախագծին։Դիտել գրառումը

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով